Nakupovanie

Tovar si u nás objednáte vyplnení formulára pri produkte. Súčasťou vyplnenia formulára je potvrdenie záväznej platby. Na základe vyplneného formulára vám pošleme vystavenú faktúru.

Tovar odošleme po pripísaní sumy na účet.

Doprava

Objednávky odosielame prostredníctvom Packeta.sk, výlučne do Z-BOXov. Po odoslaní objednávky od nás dostanete e-mail s informáciami o doručení.

Doručenie na Slovensku stojí  3,2 € a do Českej republiky 4,1 €. Do ostatných krajín zatiaľ nedoručujeme.

Objednávky produktov, ktoré sú skladom, zvyčajne odosielame do 1 – 3 pracovných dní. O odoslaní vás budeme informovať e-mailom.

Štandardná doba doručenia:
– Slovensko: 1 – 3 pracovné dni
– Česká republika: 4-6 pracovných dni

Ak potrebujete upraviť adresu, dajte nám vedieť hneď po zadaní objednávky. Ak je tovar odoslaný, adresu už nie je možné zmeniť.

Reklamácie

Tovar, ktorý vám posielame, od nás odchádza v stopercentnej kondícii. Avšak počas cesty za vami sa môže stať, že sa poškodí. Ak po vyzdvihnutí tovaru zo Z-BOXu zistíte, že je tovar poškodený, odfotťe ho a pošlite nám fotky na ahoj@november.sk. Odfoťte dôkladne všetk poškodené čsti vrátane balenia.

V prípade, že tovar dorazil v poriadku, ale predsa vykazuje znaky chybovosti, tak isto nám, prosím, pošlite fotky s podrobným opisom danej chybovosti na ahoj@november.sk, aby sme ju mohli dostatočne posúdiť.

Keď vám reklamáciu uznáme, tovar budete môcť zaslať naspäť. Prípadné vzniknuté náklady na zaslanie ku nám vám budú kompenzované.

Pravidlá vrátenia tovaru

1.

Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď po zistení vady. Pokračovanie v používaní môže vadu zhoršiť a spôsobiť nenávratné poškodenie tovaru, čo môže viesť k zamietnutiu reklamácie.

2.

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia. Záruka sa nesmie zamieňať so životnosťou tovaru, teda s obdobím, počas ktorého si pri správnom používaní a údržbe zachová svoje vlastnosti vzhľadom na účel, materiál a intenzitu používania.

3.

Ak kupujúci po prevzatí zistí, že tovar nezodpovedá objednávke alebo vykazuje vadu, je povinný o tom bezodkladne informovať predajcu e-mailom alebo telefonicky, najneskôr do 5 dní od prevzatia.

4.

V prípade vady zakúpeného tovaru má zákazník právo uplatniť reklamáciu. Vadou sa rozumie zmena vlastností spôsobená použitím nevhodného alebo nekvalitného materiálu, nedodržaním výrobného postupu alebo konštrukčnou chybou.

5.

Za vadu sa nepovažuje zmena vlastností tovaru spôsobená jeho bežným opotrebením, nesprávnym používaním, nedostatočnou alebo nevhodnou údržbou, prirodzenými zmenami materiálov, z ktorých je vyrobený, ani poškodením zo strany používateľa či tretej osoby.

6.

Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a spĺňa hygienické požiadavky. Zákazník je povinný predložiť tovar čistý, bez nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť Bearquarters s.r.o., prevádzkujúca web www.november.sk, je oprávnená odmietnuť reklamáciu, ak tovar nespĺňa tieto hygienické normy (Vyhláška č. 91/1984 Zb. o opatreniach proti prenosným chorobám).

7.

Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. V odôvodnených prípadoch sa môže so zákazníkom dohodnúť dlhšia lehota.

8.

Zákazník môže reklamáciu uplatniť zaslaním tovaru spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiou dokladu o kúpe (faktúry) na adresu:
Bearquarters s.r.o.
SNP 91/34
900 31
Stupava

Vrátenie tovaru

Tovar môžete vrátiť do 30 dní od zakúpenia zaslaním na našu adresu spolu s kópiou faktúry. Tovar musí byť v pôvodnom balení, nový, kompletný, nepoškodený a bez známok používania. V opačnom prípade ho, bohužiaľ, nemôžeme prijať späť. Náklady na dopravu sa nevracajú.

Ak je to možné, použite pôvodné balenie a výplňový materiál. Ak nám dorazí poškodený tovar, nebudeme vám ho môcť refundovať.

Po obdržaní nepoškodeného tovaru vám vrátime peniaze na ten istý účet, z ktorého bola objednávka uhradená.

Adresa pre vrátenie tovaru:

Bearquarters s.r.o.
SNP 91/34
900 31
Stupava